שילוח בינלאומי? אתם לא לבד! קבלו ייעוץ מומחים

מערכת שורש  ד תמוז, תשפ  6/26/2020

איך נכון לעשות רילוקשיין?
.......................

שילוח בינלאומי? אתם לא לבד! קבלו ייעוץ מומחים

משנה לשנה יותר ישראלים בוחרים לעבור לחו"ל לטובת מגורים, קריירה, הקמת משפחה וכו'. מדובר בשינוי מרגש שטומן בחובו הזדמנויות ומגוון ענק של אפשרויות. יחד עם זאת, מעבר כזה יכול גם לכלול לחצים ודאגות רבות – מה עושים עם כל הרכוש שלנו? החדשות הטובות הן שכיום תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות, אך היעיל ביותר הוא להיעזר בשירותי שילוח בינלאומי שיכללו גם פינוי ואריזת הדירה שלכם ושילוח התכולה שלכם לכל נקודה בעולם.

חברות שילוח בינלאומי מקצועיות יכולות לסייע לכם לעבור את תהליך המעבר בקלות וכך לחסוך הרבה זמן, כסף ואנרגיה רבה. חברות שילוח בינלאומי מציעות לכם מעטפת 360 בה תוכלו לבחור את חבילת השירותים שמתאימה לצרכים שלכם: בין אם זה שילוח תכולת ביתכם, אריזה ופריקה, מציאת דירה, הרשמה לבתי ספר ועוד מגוון רחב של שירותים שיוכלו לתת לכם שקט נפשי בשלבי ההתאקלמות במדינה החדשה.

התאמת שירות באופן אישי למעבר שלכם

כשאתם בוחרים לעשות את הרילוקיישן שלכם עם חברת שילוח בינלאומית, אתם תוכלו ליהנות בין היתר מתכנון מקיף שיכלול פירוט מלא של התהליך עם התאמה מדויקת לצרכים שלכם ושל משפחתכם ובמסגרת התקציב. המומחים ידאגו להגיע אל ביתכם ולבדוק מה כמות הפריטים שאתם צריכים להעביר, כך תוכלו לקבל אומדן לגבי איזה סוג שילוח אתם זקוקים – ימי או אווירי, מה כדאי לכם להעביר במחולה, במזוודה ומה עדיף להשאיר בישראל?

איך עושים שילוח בינלאומי?

  • שילוח ימי – שירות זה מעביר את המכולה שלכם דרך הים באונייה. מתאים לאנשים שיש להם כמות רבה של חפצים וריהוט, ניתן לחלוק מכולה עם אנשים אחרים ובכך להוזיל את העלויות. החיסרון הוא שצריך להמתין יחסית הרבה זמן (מספר שבועות).
  • שילוח אווירי – מדובר בשיטה המהירה ביותר אך גם היקרה. התכולה מעוברת במטוס ותגיע לביתכם עד שלושה שבועות.
  • שילוח במזוודות – גם כאן מדובר בפתרון מאוד מהיר. אם אין לכם הרבה חפצים ותרצו שהם יגיעו אתכם באותו יום ניתן לבצע שילוח במזוודות ולשלם על משקל עודף.

שילוח בינלאומי – מה זה כולל?

שילוח בינלאומי באים לעשות לכם את החיים פשוטים יותר ולספק לכם תוכנית שמכסה אתכם מכל הצדדים. הנה כמה מהדברים שזה כולל:

  • תוכנית מעבר שמותאמת לכם אישית – שיחת ייעוץ לרוב תהיה ללא עלות.
  • מנהל לקוח שיעניק לכם ליווי אישי לאורך כל התהליך ועד לשלבי ההתאקלמות שלכם במדינה החדשה.
  • שירותי אריזה ופריקה של תכולת ביתכם.
  • הכנת ניירות, מסמכים וכל מה שאתם זקוקים בפן הבירוקרטי כדי לבצע את השילוח הבינלאומי.
  • הסדרת כל מה שנוגע לאישורי מכס בנמלים ושדות תעופה בינלאומיים.
  • מעקב ועדכון אחר המשלוח בכל שלב של השילוח.

לסיכום,

רילוקיישן הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר ומדובר בהתחלה חדשה עבורכם, אך חשוב מאוד לבצע את הדברים בזמן ובצורה המדויקת ביותר עבורכם. היום יותר אנשים בוחרים להיעזר בחברות שילוח וליהנות ממעבר רגוע, בלי כאבי ראש.